Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins knark #8

2 kommentarer

Jag tar en tillfällig paus från korsstygnen den här veckan, och ger mig i stället på lite friare broderi. Anledningen är det här konstprojektet, som jag hittade via bland annat den här härliga broderibloggen tidigare i veckan.

Jag började lite lätt i går, med att skissa upp min text och några små detaljer på näsduken. Så här långt har jag kommit med broderiet hittills.

Projektet går även att hitta på Facebook, och så vitt jag vet söker hon fortfarande fler som vill vara med och brodera budskapet. Så alla broderisugna människor jag känner, ta chansen att vara med och göra något lite häftigare än en vanlig väggbonad! Deadline är juni 2012.

 

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “Carins knark #8

  1. Jag har inte heller så mycket kvar att sy på mitt bidrag.
    Ha det bra!

  2. Pingback: Carins knark #9 « Tant Carin

Kommentera

