Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins Belgienäventyr #4

Lämna en kommentar

  • Om man bor i ett land som är känt för sina pedofiler så bör man kanske inte sätta bilder på små barn tillsammans med kärleksfulla vuxna i en ram märkt med orden ”Sexy Angel”. Just sayin’.
  • Man kan få fina presenter på alla hjärtans dag även om man är hopplöst singel. Den här fantastiskt stora temuggen fick jag av härliga Marita och Aina, efter att jag klagat sönder mig på de minimala kopparna som studentservicen här tillhandahöll. Raraste valentines-presenten på väldigt länge!

  • Min nya klocka är i princip självlysande. Och även när den inte är det så är den kanske lite i grönaste laget.

  • Om man är 20 minuter sen med den varma chokladen, samt ”glömmer” grädden som jag betalade extra för att få på den, då händer det här. Courtesy of Bernou. Bartenders and waitresses beware!

  • En helt vanlig skylt i en butik och några skall som hörs genom telefonluren kan få mig att sakna min lilla Lisa så att det gör ont i kroppen. 
Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

