Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins knark #4

1 kommentar

ÄNTLIGEN! Jag är äntligen färdig med mitt gigantiska broderi! Jag gjorde det sista stygnet i natt, och har haft det på lite sträckning sedan dess, och snart ska det upp på min vägg.

Det har tagit drygt 1,5 månad, kostat mig åtskilliga hundralappar, och krävt massor med räkning, tålamod och svett. Men det var SÅ värt det!

För att ge er en känsla av storleken på broderiet placerade jag mitt anteckningsblock (i A5-storlek) bredvid medan det låg på sträckning.

Originalmönstret går att hitta här, helt gratis. Jag har dock gjort en del ändringar på det, vad gäller färgval på vissa bakgrunder och de olika elevhemmens djur.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

One thought on “Carins knark #4

  1. Pingback: Carins knark #7 | Tant Carin: en väldresserad kulspruta

Kommentera

