Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins knark #3

Lämna en kommentar

I ett försök att göra mitt sterila rum lite mer människovänligt har jag dekorerat det lite med några av de broderialster som kommit till de senaste månaderna.

Del av väggen i mitt studentrum, täckt med broderier.

Det största broderiet hittills är fortfarande under arbete, men det kommer förhoppningsvis bli klart inom de närmaste veckorna (kanske även snabbare än så, med tanke på mitt schema), och då kommer även det att få pryda en av mina sjukhuskorridorsinspirerade väggar.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

