Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins knark #2

3 kommentarer

Jag har blivit fullkomligt besatt av att brodera korsstygn! Har knarkat det totalt den senaste tiden. Hittills har det varit nästan uteslutande nördiga motiv från Doctor Who, som det på bilden, och bara relativt små projekt. Nu har jag dock planer på ett riktigt stort projekt som även det kommer gå i nördighetens tecken. Exakt vad det blir får ni se när det är klart, men ett välriktat ”expelliarmus” är troligtvis det enda sättet att få mig att släppa broderiet när jag väl fått tag på allt material!

20120110-205925.jpg

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

3 thoughts on “Carins knark #2

  1. Åh men jag dör av fint! DÖR!

  2. Pingback: Carins knark #3 | Tant Carin: en väldresserad kulspruta

Kommentera

