Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins metabloggande

Lämna en kommentar

Så fort jag skriver en tweet som innehåller förkortningen ”pga” (vilket jag gör ofta, eftersom det är en av mina favoritförkortningar) så får jag en ny följare i form av något golfkonto.

När jag i går kväll twittrade om musiken i musikalen ”The Book of Mormon” så fick jag inom fem minuter en ny följare, som ägnar sig åt att twittra ut citat från just The Book of Mormon.

Något säger mig att alla dessa konton kommer bli djupt besvikna på mitt twittrande.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

