Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins sökord

2 kommentarer

Visste man inte bättre så skulle man kunna tro att det här var en fanblogg för Neil Patrick Harris.

I alla fall om man tittar på vilka sökord som har tagit stackars surfare till min blogg.

Hans namn är nämligen den i särklass vanligaste sökningen, och är mer än 8 gånger vanligare än den näst vanligaste sökningen: ”Carin Vidner” (läs: jag är skiiiitcoooool, för folk googlar mig och hamnar på min blogg!).

Det här märkliga fenomenet har uppmärksammat mig på hur dåliga folk verkar vara på att stava till just Neil Patrick Harris.

Ett urval av vanliga sökningar följer:

niel patrick
patrick harris
patrick neil harris
neil

Den sista kan, i ärlighetens namn, lika gärna vara någon som stavat fel i sitt försök att söka på ”heil”, ”Nilen”, eller ”nejlika”.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “Carins sökord

  1. Någon hamnade på min blogg igår efter att ha sökt på ”tomtelav”. Huh. Så vitt jag vet har jag aldrig bloggat om tomtelav, inte ens innan kraschen. O.o

    • HAHAHA! Tomtelav! 😛
      Den roligaste sökningen jag haft till min blogg är ”egoina kissa i duschen”. Jag bloggade om Egoina en gång för typ tre år sedan. Dock aldrig ”kissa i duschen”. Vad jag vet…

Kommentera

