Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Carins fredagsmys

Lämna en kommentar

Lisavoffsan: ligger och trycker under sängen, vettskrämd för åskan som dundrar över våra huvuden.
Jag: sitter på sängen, lyssnar på Säkert och grinar över vad jag aldrig haft.

Mvh
Sorglig duo

Ps. Kan meddela att livet inte blev bättre av att jag upptäckte en blodpöl i köket fem minuter senare. Första tanken var att Lisa gjort sig illa/blivit sjuk, och jag blev halvhysterisk matte som försökte locka fram sitt hjärtegryn från sängen. Hjärtegrynet vägrar, och matte går tillbaka till blodpölen för att kolla om det kan vara något annat.
Matte inser att det är en ihjältrampad fästing.
Och att resten av fästingen sitter under mina tofflor, samt utspridd i halva lägenheten, i form av blodiga toffelavtryck.
F*ck. My. Life.
DS.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

