Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Dag 14 – En låt som ingen tror att jag skulle älska

Lämna en kommentar

Det här är den svåraste rubriken hittills för mig. Jag har en väldigt förutsägbar musiksmak, vilket gör det svårt att hitta en låt som jag tycker om, men som ingen skulle kunna förvänta sig att jag tycker om.

Men efter visst funderande och rådgörande med min Förste musikrådgivare (AKA Maja) så kom jag fram till att den här är mest passande. Jag hade en period på högstadiet då jag lyssnade rätt mycket på Black Sabbath, och jag är fortfarande väldigt förtjust i just den här.

Hedersomnämnande: Enligt Förste Musikrådgivaren så är det här också en ganska otippad låt i min musiksamling, även om jag tycker att tramsigheten i den gör att den känns mer som en Carin-låt.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

