Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Shopoholic

2 kommentarer

Saker jag köpt den senaste tiden (som jag skulle klarat mig utan):

  • Massor av hudvårdsprodukter från Body Shop.
    Ursäkt till köp: Sundsvall har varit hemsk mot min hy, så nu behöver den lite pampering. Dessutom var det rea, så jag tjänade (ja, tjänade) säkert 500 kronor på att köpa grejerna just då.
  • Böcker från Adlibris för dryga tusenlappen.
    Man kan aldrig ha för många böcker. De får en att se allmänbildad ut. Böcker är dessutom en fin inredningsdetalj.
  • En söt kopp.

    Den kostade faktiskt bara en tia på Myrorna.
  • En iPhone.
    Min gamla mobil var ful och tråkig.
  • Prydnadskuddar.
    Det var rea. Jag tjänade 50 kronor på att köpa just de kuddarna!
  • Två väskor från underbart mysiga Disaster Designs.
    Jag har inte köpt en ny väska sedan jag var i USA. Det var faktiskt två år sedan. Då FÅR man köpa en ny väska. Så det så! Och varför då inte köpa väskor från märket som står bakom min fantastiskt söta plånbok, som jag fick av min allrakärastesyster?

    Myyysväskor!

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “Shopoholic

  1. ja gillar´t!! speciellt bra är det ju att du har tjänat pengar på flera av sakerna.

Kommentera

