Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Hund-Anna

2 kommentarer

Man vet att man umgåtts (för?) mycket med allrafinaste Anna när

  • det känns fullt naturligt att betala dubbelt så mycket för Lisas hundvitaminer/-kosttillskott än jag gör för mina egna.
  • man känner att det kanske inte vore så dumt med en hund till. Eller två.
  • man tycker att 18 tesorter är ganska lite.
Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “Hund-Anna

  1. Hur mycket betalar du för dina egna hundvitaminer/-kosttillskott? 😉

    • Hö hö hö!
      Vad skulle jag göra utan dig, Malou? Vem skulle då påpeka mina syftningsfel och särskrivningar? 😉
      Hänger du på mig och Billie på lite thaimat på onsdag eftermiddag/kväll, förresten?

Kommentera

