Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Thank you, Neil Patrick Harris!

Lämna en kommentar

Jag kollade precis igenom vad folk har googlat på för att hamna på min blogg. Mitt ego fick sig en liten törn av att se att det bara är två personer som kommit hit efter att ha sökt på ”cmajalisa”, en på ”Carin Vidner” samt en på ”Carin Eriksson journaliststudent”. Än är jag inget hett internet-namn, helt enkelt. But I’m getting there, bitches. I’m getting there.

Medan jag jobbar på mitt stora internet-break bjuder jag er på några favoriter bland mina topp-sökningar:

  • Neil Patrick Harris. Den vanligaste sökningen, vilket antagligen tagit dem till det här inlägget. Förstå hur besvikna de ska bli.
  • Sy dalahäst. Exakt vad de förväntade sig att de skulle hitta vet jag inte, men något säger mig att det inte finns här.
  • Jävla CSN. Näst vanligaste sökningen, och sammanfattar väldigt bra vad den här bloggen (i alla fall periodvis) handlar om.
  • Knulla Smedjebacken. Jag vet inte riktigt om jag ska ta det här som en personlig förolämpning eller en liten påminnelse om hur långt jag har kommit (från min fantastiska uppväxtort, that is).
  • Egoina kissa i duschen. Det fantastiska är att det tydligen är en återkommande sökning, och inte bara en ensam galnings mitt-i-natten-påhitt.
Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

