Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Nörd

1 kommentar

Jag har packat massor av flyttkartonger den här helgen. Nu börjar det faktiskt synas att jag är på väg härifrån.

Bland annat har jag i princip tömt ur mina bokhyllor. 9 (NIO!) banankartonger (fyllda till bristnings- och bärbarhetsgränsen) krävdes. Och då har jag fortfarande någon atlas och en del kurslitteratur kvar framme.

Am I a nerd or what?

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

One thought on “Nörd

  1. Haha.. Låter precis som mig.. Det dumma var att när jag flyttade sist så packade vi i IKEA´s flyttkartonger. Inte tänker man på att böcker är svintunga när man lägger dom i kartong?? Ja proppade fem stycken fulla med böcker. Resultat: Fick packa om alla för dom gick inte att rubba!

Kommentera

