Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Kvällens soundtrack

Lämna en kommentar

Jag skippar den stora terminsavslutningsfesten som just nu hålls för alla journalister och bildjournalister på Mittuniversitet. I stället har jag en privat flyttpackningsfest där jag ohämmat dansar loss bland mina flyttkartonger. Eftersom jag har den bästa musiksmaken ever spelas självklart många fruktansvärt bra låtar. Bland annat de här eviga klassikerna:

Vem behöver fester när man har iTunes och ett rymligt vardagsrum?

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

