Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Money money money

Lämna en kommentar

Jag gick precis in på min internetbank för att betala ungefär 50 räkningar. Det var med stor ångest och möda som jag loggade in, eftersom jag visste att jag kommer bli fruktansvärt pank efter att ha betalt räkningarna.

Döm då om min förvåning när jag ser att jag har nästan 3000 kronor ”för mycket” på mitt konto. Pengar som jag inte har någon aning om var de kommer ifrån.

Jag tror att det är världens sätt att be om ursäkt. Ursäkten godtages!

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

