Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Dead or Alive?

5 kommentarer

Är det bara jag som har gått runt och trott att Jerry Stiller är död?

Jag var fullständigt övertygad om att han dog för några år sedan, och gick in på imdb för att kolla när det egentligen var han dog. Då står det att han minsann lever och mår bra.

Jag vill inte vara elak eller morbid, men jag blev faktiskt lite besviken, eftersom jag uppenbarligen gått runt med denna villfarelse en längre tid.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

5 thoughts on “Dead or Alive?

  1. hahahhahaha!!! varför fick du för dig att han var död? hahaha, u funny!

    • Jag var helt övertygad om att jag hade hört Ben Stiller säga något om ”when my dad died” på någon talk show. Men jag drömde väl det.

      Eller så var jag full…

  2. jag röstar på att du var full, det låter roligare! 🙂

  3. Eeh? Jerry Stiller är uppenbarligen död. GAH! Jag hatar när sånt här händer.

Kommentera

