Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Insomnia

2 kommentarer

Saker man kan sysselsätta sig med när man inte kan somna:

  • Titta på How I Met Your Mother.
  • Lösa korsord.
  • Kolla om någon har bloggat (det har ingen gjort, eftersom det är mitt i natten).
  • Plocka ögonbrynen.
  • Blogga om att man inte kan somna.
  • Angsta över hur trött man kommer vara imorgon.
Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “Insomnia

  1. Ja, det är helt underbart. Jag blev hooked från första mötet med Traderas underbara värld. Ett tag överkonsumerade jag nästan – allt var ju så jävla billigt! Jag kunde knappt hejda mig. Men det är bättre nu. 😉

    Ja, fortsätt skriva för bövelen!
    Haha. Nja, Glädje av den vet jag inte om du kommer få. Jag skriver mest: Idag har jag-inlägg. Inte så spännande i mitt otroligt förutsägbara svenssonliv egentligen. Men kul med en läsare till! 🙂
    Hoppas du fick lite sömn til slut och att du får en bra dag idag!

    • Jag gjorde precis samma sak. Budade på allt jag kom åt, i princip, och köpte femtio saker som jag absolut inte behövde. Men eftersom de var så billiga så var det lika bra att ”passa på”. Och plötsligt så inser man att trots att alla saker man köper är billiga så blir det ändå väldigt mycket pengar när man köper femtio saker. Ungefär som när man går på IKEA: ”Oh! Bara fem kronor, den tar vi!”
      Svenssonliv är ganska underskattat. Det är ju vad de flesta av oss lever, så varför ska det inte kunna vara intressant? Mer Svensson åt folket! 😀

Kommentera

