Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

En sån fräckhet!

2 kommentarer

Här ligger man och sover i godan ro, är allmänt tillfreds med livet och har inte ett besvär i världen. Och när man vaknar får man se det här:

Det är tacken för att man öppnar sitt hem för ett litet Skånemiffo vars bohag numera bor i Skåne.

Det är ju inte ens sant. Alla som känner mig vet ju att jag både luktar, låter och ser ut som en sommarbris över en blomsteräng när jag sover. Alternativt som en hallontårta.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

2 thoughts on “En sån fräckhet!

  1. Harkel, harkel, hrm. Jag vill inte vara elak eller så… Men jag är Team Skånemiffo i denna dispyt.

Kommentera

