Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Ny blogg

Lämna en kommentar

Jag har till slut fått nog av den här bloggen och har bestämt mig för att starta en ny och bättre. Så ni som fortfarande är intresserade av att följa mina öden och äventyr kan göra det på den här adressen.

Just ja! Och om någon av er råkar veta hur man exporterar en blogspot-blogg till en wordpress-blogg så kan ni väl tala om det. Skulle vara trevligt om jag fortfarande kunde ha kvar mina gamla inlägg på samma sida som jag har de nya inläggen.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

