Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Fortsättning på dagen

Lämna en kommentar

På något underligt sätt blev det bättre på eftermiddagen än det var på morgonen, vilket är ytterst förvånande, eftersom yngstingen var ännu tröttare då. Det var förmodligen för att jag lyckades hålla dem sysselsatta under i stort sett hela kvällen. Vi spelade spel, åt middag, och när Kirsten kommit hem tittade vi på klipp från Idol-auditions för att hitta de absolut värsta sångarna någonsin 😛
Så vi har haft oss en riktigt trevlig kväll tillsammans, måste jag säga, men jag hade hoppats på att de skulle gått och lagt sig tidigt ikväll, men nu är kl 20.38, och de är fortfarande uppe i köket (hör dem genom taket). Så har jag otur blir det en djävulskaps-morgon även imorgon…

Nu ska jag njuta av SNL igen. Måste hinna titta på hela säsongen före onsdag, eftersom jag inte kan låna om den… Många timmar kvar att titta på, med andra ord.

Höres, vänner!

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Lämna en kommentar