Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

BTW

Lämna en kommentar

Har jag glomt att saga att jag flyttar till ett nytt hus pa fredag, och att det verkar helnice?

I sa fall: Jag flyttar till ett nytt hus pa fredag! Det ligger 4 minuter fran Ellinore och 16 minuter fran Malou. Det ligger ca 2 minuter fran ett shoppingomrade som har nastan allt man kan be om (Marshalls, Kohls, restauranger, bank, Walgreens). Det har dessutom sjoutsikt, och jag ska enligt uppgift fran mamma S i princip ha en hel vaning for mig sjalv! Kan det bli battre?

Delafield, here I come!

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

