Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Whitey

Lämna en kommentar

Jag sitter och kikar på lite info om New Jersey inför mitt Pre-Departure Project, och jag har bland annat lärt mig att i det county där jag kommer bo, Sussex County, är över 95% av befolkningen vit… Alltså, rätt rejält många whiteys som springer runt.

Jag vet inte riktigt vad jag ville säga med det, det var nog mest bara ett konstaterande 😛
Så nu vet ni det!

Förresten har jag bestämt vad jag ska ge till Aidan nu. Han ska få Bröderna Lejonhjärta på engelska, The Brothers Lionheart. Det var en av mina favoritböcker när jag var liten, och Astrid Lindgren är ju väldigt representativt för Sverige, enligt min mening. Jag får helt enkelt hoppas på att han inte har läst den tidigare.
Dessutom blir det förmodligen en svensk fotbollströja till Olivia. Jag fick tips om den presenten igår, och det kändes mest rätt för henne, eftersom hon tydligen är den som är mest fotbollsintresserad.
Ja, så ser det då ut just nu.
Fortsättning följer

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Lämna en kommentar