Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Inlägg 111

Lämna en kommentar

Jag skäms för att jag är så dålig på att blogga nu för tiden. Det är direkt skamligt, måste jag säga…
Det enda jag har att skylla på är att det här jävla jobbet fullständigt tar musten ur mig. De boende är jättemysiga och oftast inte så svåra att hantera, det är några i personalen som jag har problem med. Jag blir så jävla trött på allt deras skitsnack bakom varandras ryggar… Fy fan… Ska bli så skönt att komma tillbaka till skolan och slippa de där männikorna. (Fast jag kommer sakna de boende och några få i personalen)
Nu är jag i alla fall ledig i två dagar och sen har jag bara två dagars arbete kvar under den här sommaren.
Nu ska jag sitta och göra ingenting vettigt och vara allmänt bitter.

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

