Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck fuck FUCK!

Lämna en kommentar

PatrikeN var precis här och hjälpte mig få ordning på min dator genom att installera om Windows XP. Innan han började sa han snällt åt mig att flytta allt jag ville ha kvar till C: på datorn, annars skulle det förmodligen försvinna. Duktig som jag är så flyttade jag Mina dokument dit.

Trodde jag…

För fem minuter sen försökte jag nämligen gå in på mina dokument och leta efter en bild, men då säger datorn att den här mappen inte längre finns.

ALLT jag hade där är borta!
Massvis med arbeten.
Tonvis med bilder på mig och kompisar.
Musik.
Massa andra viktiga dokument.

Jag vill lägga mig och gråta resten av dagen…

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

