Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Det är mycket nu…

Lämna en kommentar

Trött i hela kroppen, huvet och… ja, allt!
Trött på mig själv mest.

Här är allt som är åt helvete just nu:

1. Körlektionen idag gick åt helvete. Kändes ju lagom bra inför uppkörningen imorgon…
2. Jag är pankare än en död kyrkråtta.
3. Jag blev raggad på av två killar idag (borde vara en bra grej, men inte när åtminstone en av dem är en kompis till Obi, och dessutom så är ju jag ”upptagen”)
4. Jag är nervös som en jävla gnu inför imorgon och pratar strunt med alla jag träffar.
5. Jag har ont i magen.
6. Jag har ångest över skolan.
7. Jag har ångest över jobbet.
8. Jag har ångest över att inte ha några pengar.
9. Jag har ångest över att jag har en sån jävla ångest över allt just nu…

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

