Tant Carin

Stickning, virkning, broderi och annat från mitt liv som tant

Var inte igår

Lämna en kommentar

Var ett tag sen jag la ut en lista här, så nu är det ta mig tusan dags igen!

Senast sedda film: Hmm… Såg typ halva Possessions tidigare ikväll, om de gills. Senaste HELA filmen jag såg… Kanske Hannibal Rising, men jag är inte säker.
Senast köpta skiva:Köpte Daniel Lindströms första skiva till mamma i julklapp, om det gills. Annars är det nog Alanis Morisette för 1½ år sedan. (Jag är snål)
Sparar till: Kan inte spara men gör ett tappert försök att lägga undan pengar till mitt körkort.
Väntar på: Teoriprov, min katt
Pålägg som gäller: Ost går alltid hem hos mig.
Dagens dryck: Vatten
Senaste boken du läste: Psychology: The Science of Mind and Behaviour och Macbeth
Senaste maträtten du åt: Gills yoghurt och Kalas Puffar? Annars makaroner och köttbullar (jag är inte bara snål, jag är lat också!)
Senaste klädesplagget du bar: Jordens fulaste, turkosblåa byxor och en gröngul Champion-tröja. Jag sitter hemma vid datorn för tusan.
Senaste repliken du yttrade: öööh… ”Godnatt”?
Senaste personen du träffade: Mamma
Senaste personen du pratade i telefon med: Jonas
Senaste personen du fick brev av: Min Sis!
Senaste gången du sov: Nu?
Senaste saken du köpte: Ett par byxor i fredags.
Vad har du gjort idag: Läst psykologi, läst poesi, suttit och flummat mig vid datorn
Gillar du svarta kläder: Oh yeth!
Hur tidigt stiger du upp: Alldeles för tidigt. Oftast ca två timmar innan jag ska vara någonstans.
Vilken färg har du på håret: Rött rött rött
Vad har du för färg på ögonen: Beror på vem du frågar, men de flesta är överens om att de är gröna.
Är du uppväxt i stan eller på landet: Jag skulle nog kalla Söderbärke för landet.
Var har du ont: I huvet, ryggen, nacken och lite i magen.
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingenting. Fast jag är jättekär i My Chemical Romance’s Famous Last World
Vad tycker du om idrott: Jag blir svettig bara jag tittar på fanskapet. Och det flyttar alltid på alla bra program på tv.
Vad har du för klocka: Mobiler, väggklocka, armbandsur, väckarklockor + micron! 😛
Favoritgodis: Surt, choklad och saltlakrits
Dyraste plagg du köpt: Antingen ett par skor eller en vinterjacka någon gång.
Har du jobb: Nej, men jag jobbar på det. I need money!
Favoritämne i skolan: Engelska? Får väl säga översättningen just nu. Den slipper man ju jobba så mycket på…

Författare: camaliv

En poptant till argbigga som knarkar stickning, TV-serier samt choklad.

Kommentera

